HTML

Kérdések-Viharok-Nyugvópontok

Rólam. Az érzéseimről, kérdéseimről. Filozofálgatásaimról.

Friss topikok

  • Nimród Anyu: Írásodról két dolog jutott eszembe -egy Spurgeon idézet: SOK HIBÁM VAN, HA BENNED KEVÉS A SZERETE... (2010.09.21. 20:06) Olvasmány - Az igaz szeretet 10 titka
  • Nimród Anyu: Szerintem 90%-ban típushiba. :) Azaz talán 10-ből 1 figyel majd rád. Kívánom, hogy találd meg! :) (2010.09.20. 09:57) Egyedül-lét
  • dragonfly77: Olvasd csak el a mai bejegyzésem ;-) de azt hiszem azért is, mert jó volt vele minden amíg el nem ... (2010.09.14. 21:59) Az első gondolat hatása

Linkblog

Archívum

Az első gondolat hatása

2010.09.11. 12:47 dragonfly77

Tegnap levelet kaptam kedvessportosrobi barátomtól.

Önamgában fura a levél létezése, de most nem erről szeretnék írni. - Röviden: leírtam neki, hogy ez így nekem nem jó ahogy vagyunk, mert ami eddig töltött és fontos volt számomra, most az kiveszni látszik. Úgyhogy hagyjuk.

Nagyjából erre érkezett válaszként tegnap, az, hogy neki most saját magával van elintézni valója + nála nincs meg az alap egy kapcsolathoz + sok a nyitott dolog körülötte, így nem tud új kapcsolatba kezdeni. DE! amikor közös programokról beszélt azt nagyonis komolyan gondolta.

Amikor sms-t küldött, hogy írt az jutott eszembe, hogy nem fogom elolvasni egy jódarabig. Mert már nem fontos. Ennek a gondolatnak a szellemében telt el a tegnapi napom és a mai délelőtt. Aztán... Mégis belenéztem - végülis mi baj lehet?! Pandora szelecéje

Először nem tudtam mit kezdeni vele. Annyira bevonódtam érzelmileg és nem értettem, hogy mi ez?!

Most tisztul, hogy csak az egoját rakta helyre vele.

Lényeg a lényeg: ha nem olvasom el a levelét a délutánom másra koncentrálással telt volna el.

DE! Az is igaz, hogy ezzel még erősebbé vált a pont a dolog végén. Szóval, ha az egészet nézem sokat tettem ma délután az életem előrehaladása érdekében. :-)

Kérdés: ha az első döntésem ellenére mégis elolvastam a levelet biztos, hogy annyira fontosságát veszítette?

és, ha még fontos, akkor vajon az ember fontos vagy csak kapaszkodom?

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgondolkodom77.blog.hu/api/trackback/id/tr672288403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nimród Anyu 2010.09.14. 21:08:04

"Az is igaz, hogy ezzel még erősebbé vált a pont a dolog végén" ...

És akkor miért is agyalsz még rajta?!? :)

(Szilvi)

dragonfly77 2010.09.14. 21:59:22

Olvasd csak el a mai bejegyzésem ;-) de azt hiszem azért is, mert jó volt vele minden amíg el nem kezdett pánikolni. Akkor megváltozott. És azért is mert még folyamatban van az elengedése... Bírom a lényeglátásod! :-)
süti beállítások módosítása