HTML

Kérdések-Viharok-Nyugvópontok

Rólam. Az érzéseimről, kérdéseimről. Filozofálgatásaimról.

Friss topikok

  • Nimród Anyu: Írásodról két dolog jutott eszembe -egy Spurgeon idézet: SOK HIBÁM VAN, HA BENNED KEVÉS A SZERETE... (2010.09.21. 20:06) Olvasmány - Az igaz szeretet 10 titka
  • Nimród Anyu: Szerintem 90%-ban típushiba. :) Azaz talán 10-ből 1 figyel majd rád. Kívánom, hogy találd meg! :) (2010.09.20. 09:57) Egyedül-lét
  • dragonfly77: Olvasd csak el a mai bejegyzésem ;-) de azt hiszem azért is, mert jó volt vele minden amíg el nem ... (2010.09.14. 21:59) Az első gondolat hatása

Linkblog

Archívum

nem értem...

2010.09.15. 10:12 dragonfly77

Még mindig halakrobi témáját dolgozom fel.

Hogy is indult? Beszélgettünk-ok, filozofálgattunk-ok, együtt aludtunk-ok. Mindkét részről nagy, nagy OK (bár bennem voltak kérdések, pl ő 200km-re él Pesttől én meg itt. Mi lesz esetleg később. De úgy voltam vele, ha valóban komoly lesz a kapcsolat, majd megoldjuk, együtt).

Majd. Azt hiszem tudatosult halakrobiban, hogy kezdünk KAPCSOLAT (remélem elég fenyegetően írtam) alakzatot felvenni.

Anélkül, hogy ezt megbeszélte voln velem, beparázott és lett-ami lett...

A fura az, hogy én nem akartam kapcsolatot, csak jól lenni és élni a +energiából és csak most látom, hogy valóban abba az irányba tartottunk.

Most meg?

SZERETNÉK KAPCSOLATOT! - szeretnék gondolni valakire és szeretném, ha rám is gondolna valaki. Ha lenne kire figyelnem és az a valaki rám is figyelne...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemgondolkodom77.blog.hu/api/trackback/id/tr902297564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása